Mijn werkwijze
1. Analyse & strategie
Na het gratis kennismakingsgesprek en de analyse van je kanalen, leggen we samen de doelen van de online marketing campagnes vast. De stappen worden transparant uitgeschreven in de offerte, samen met de strategie die we reeds bespraken.
2. Verbeter de gebruikerservaring
Een hoge relevantie van je advertenties is heel belangrijk, je drukt er zelfs je kosten mee. Zijn de juiste elementen aanwezig op je landingspagina. Zijn de juiste zoekwoorden geïmplementeerd? Is er een duidelijke call-to-action aanwezig?
3. Meten is weten
Voor we in actie schieten, zorgen we dat al je online marketing kanalen goed ingesteld zijn en dat deze aan elkaar zijn gelinkt. Samen zorgen we voor een correcte meting. Alleen zo weet je via welke wegen uiteindelijk de meeste conversies zijn binnengehaald.
4. Aanmaak campagnes
Met het doel voor ogen, focussen we ons eerst op het kanaal dat het beste resultaat voor jouw doelgroep oplevert. Zijn de mensen reeds op zoek naar je product (SEA) of moeten ze je product juist nog leren kennen (Facebook)? Finaal wordt er gestreeft naar een omnichannel strategie.
5. Controle door klant
Vanaf alle campagnes klaar staan in je account, volgt er een volgend contactmoment. Digifuel begeleidt je doorheen de accounts zodat jij alle elementen van de online marketing campagnes nog eens kan doornemen. Op deze manier ben je zeker dat alles op punt staat voor deze live gaan.
6. Testen en optimaliseren
Om het meest optimale resultaat te bekomen, experimenteren we in elke periode met verschillende elementen. Hierdoor leren we uit de data die hieruit voortvloeit en optimaliseren we zo de campagnes verder. Online marketing = testen, leren, optimaliseren en herhalen!